On airΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ 10:00 - 13:00
Listen live on kiss

Γνωρίστε το Αχίλλειο Μουσείο και τα σπήλαια Δηρού με 3D Virtual Tours

Η ψηφιακή τεχνολογία στην υπηρεσία του πολιτισμού

Η ψηφιακή τεχνολογία στην υπηρεσία του πολιτισμού και της εκπαίδευσης: Έχεις φανταστεί πως θα μπορούσες ανά πάσα στιγμή να επισκεφτείς από το χώρο σου ένα από τα δημοφιλέστερα Μουσεία της Ελλάδας και να αντικρίσεις τον αριστουργηματικό πίνακα του «Θριάμβου του Αχιλλέα»; Πώς θα ένιωθες αν από οποιοδήποτε σημείο του πλανήτη μπορούσες να ξεναγηθείς στην ιστορία της Στοάς των Σοφών και να περπατήσεις στα αυτοκρατορικά μονοπάτια του Αχίλλειου Ανακτόρου;

Πώς θα αισθανόσουν αν με το πάτημα ενός κουμπιού θα μπορούσες να βρεθείς σε μία βάρκα και να οδηγηθείς από τη «Λίμνη των Νεραϊδών» έως τον «Μεγάλο Ωκεανό» των Σπηλαίων Διρού, ανακαλύπτοντας το μέρος όπου βρίσκεται o μεγαλύτερος αριθμός οστών ιπποπόταμων που έχει ανακαλυφθεί στην Ευρώπη;

Η Εταιρεία Ακινήτων Δημοσίου (ΕΤΑΔ) Α.Ε., αξιοποιώντας τις δυνατότητες που προσφέρει η ψηφιακή τεχνολογία και ακολουθώντας τις σύγχρονες διεθνείς πρακτικές προβολής και ανάδειξης πολιτιστικών και ιστορικών χώρων, δίνει τη δυνατότητα στο ελληνικό και παγκόσμιο κοινό να γνωρίσει τους εμβληματικούς χώρους του Αχίλλειου Μουσείου και των Σπηλαίων Διρού μέσα από το ψηφιακό εργαλείο των τρισδιάστατων εικονικών περιηγήσεων (3D Virtual Tours).

Παράλληλα, η ΕΤΑΔ, με γνώμονα την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, θέτει δωρεάν το νέο αυτό πρόγραμμα τρισδιάστατων εικονικών περιηγήσεων στη διάθεση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, το οποίο, μετά την πρόσφατη έγκριση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, θα διατεθεί στη διάρκεια της νέας σχολικής χρονιάς σε όλα τα σχολεία της χώρας, δίνοντας την ευκαιρία στους μαθητές να ανακαλύψουν τον πολιτιστικό και φυσικό πλούτο της Ελλάδας.

Επιπλέον, η πρωτοβουλία έρχεται σε μια κρίσιμη χρονική συγκυρία για τη λειτουργία όλων των μουσείων παγκοσμίως λόγω των επιπτώσεων των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας. Σύμφωνα με την έρευνα που πραγματοποίησε πρόσφατα το Δίκτυο των Ευρωπαϊκών Μουσειακών Οργανισμών (ΝΕΜΟ) προκύπτει ότι το 70% των μουσειακών χώρων στην Ευρώπη παρέμειναν κλειστοί καθ’ όλη τη διάρκεια του πανδημικού κύματος. Αυτό σύμφωνα με την ίδια έρευνα οδήγησε το 93% των μουσείων να στραφούν στη δημιουργία ψηφιακού υλικού που επιτρέπει την επαφή του κοινού με εκθέματα και χώρους χωρίς φυσική παρουσία.

Στο πλαίσιο αυτό, η ΕΤΑΔ, σε συνεργασία με το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού, υιοθετεί σύγχρονες διεθνείς πρακτικές προβολής και ανάδειξης των πολιτιστικών χώρων, προσφέροντας τόσο στους Έλληνες όσο και σε κάθε χρήστη από οποιοδήποτε σημείο του πλανήτη την ευκαιρία να βιώσει μια ολοκληρωμένη ψηφιακή εμπειρία περιήγησης και ξενάγησης.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΤΑΔ, Στέφανος Δ. Βλαστός δήλωσε: «Ως μία σύγχρονη και δυναμική Εταιρεία προσαρμόζουμε τη λειτουργία μας στη νέα πραγματικότητα που έχει επιφέρει η πανδημία σε διεθνές επίπεδο, αλλά και η τεχνολογία στη καθημερινή μας ζωή. Για το λόγο αυτό θα συνεχίσουμε να επενδύουμε σημαντικά στον ψηφιακό μετασχηματισμό τόσο της Εταιρείας όσο και των Επιχειρηματικών της Μονάδων με στόχο να αποκτήσουμε νέα σύγχρονα εργαλεία και να προσφέρουμε νέες δυνατότητες στο κοινό. Χάρη στην άριστη και εποικοδομητική συνεργασία μας με την Υπουργό Πολιτισμού, Λίνα Μενδώνη και την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως δημιουργήσαμε ένα πολύτιμο ψηφιακό εργαλείο, το οποίο και προσδοκούμε ότι θα ανοίξει νέους δρόμους, συμβάλλοντας στην ανάδειξη του πλούσιου πολιτιστικού κεφαλαίου της Ελλάδας και στην ενίσχυση της εκπαιδευτικής διαδικασίας».

Η Υπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού, Λίνα Μενδώνη δήλωσε: «Δύο σημαντικοί, ιδιαίτεροι χώροι, ο καθένας με τη δική του ιστορία και τα ξεχωριστά του χαρακτηριστικά, γίνονται προσβάσιμοι σε όλους τους πολίτες μέσω της σύγχρονης τεχνολογίας. Η εντυπωσιακή εφαρμογή των 3D Virtual Tours, της τρισδιάστατης εικονικής περιήγησης, μας μεταφέρει ψηφιακά και μας παρουσιάζει τα τεχνουργήματα του ανθρώπου και της φύσης. Τόσο το Αχίλλειο Μουσείο, όσο και τα Σπήλαια του Διρού αποτελούν μοναδικά στοιχεία του πολιτιστικού και του φυσικού αποθέματος της Ελλάδας. Το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού έχει μία σταθερή και γόνιμη συνεργασία με την Εταιρεία Ακινήτων Δημοσίου. Είναι πολύ σημαντικό ότι η συνεργασία αυτή επεκτείνεται και σε ό,τι αφορά την παραγωγή περιεχομένου, το οποίο διατίθεται σε όλους τους πολίτες, από την οθόνη του υπολογιστή ή του κινητού τηλεφώνου, ώστε ανεξάρτητα από το πού βρίσκεται κανείς, να μπορεί να απολαύσει τους θησαυρούς της χώρας μας».

Η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκης Κεραμέως δήλωσε: «Η αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων προς όφελος της εκπαιδευτικής κοινότητας είναι ένα κεκτημένο της νέας, μετά την πανδημία, εποχής. Σε συνδυασμό με την καλλιέργεια ψηφιακών δεξιοτήτων και την αναβάθμιση της τεχνολογικής υποδομής των μαθητών και των σχολείων μας που προωθούμε, μπορούμε πλέον συστηματικά να παρέχουμε πρόσβαση στη γνώση και τον πολιτισμό και μέσω υπολογιστή. Ευχαριστούμε θερμά την Εταιρεία Ακινήτων Δημοσίου (ΕΤΑΔ) Α.Ε. για τη δυνατότητα που προσφέρει στη μαθητική μας κοινότητα για τρισδιάστατες εικονικές περιηγήσεις στο Αχίλλειο Μουσείο και τα Σπήλαια του Διρού, δύο εμβληματικούς χώρους ιστορίας, πολιτισμού, φυσικού πλούτου. Προτρέπουμε ένθερμα τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές μας να αξιοποιήσουν αυτή τη δυνατότητα, ανακαλύπτοντας τα δύο αυτά αξιοθέατα της χώρας μας, μελετώντας την πορεία τους στο χρόνο, ταξιδεύοντας ψηφιακά στο θαυμαστό κόσμο της γνώσης».

Μπορείτε να κλείσετε το εισιτήριό σας εδώ.

 

Media Gallery: 

“HER DATA” - Η έκθεση που διερευνά τη σημασία των δεδομένων και των αλγορίθμων

Στο Ρομάντσο από 23 Σεπτεμβρίου

Έχετε αναρωτηθεί γιατί η Siri, η Alexa και η Cortana έχουν γυναικεία ονόματα και φωνές; Πώς οι μηχανές βλέπουν τις γυναίκες; Μπορούν οι μηχανές να αντιληφθούν τη διαφορετικότητα;

Η έκθεση Her Data διερευνά τη σημασία των δεδομένων και των αλγορίθμων στη σημερινή εποχή της τεχνητής νοημοσύνης μέσα από τη θέση της γυναίκας. Εξετάζει επίσης τη γυναικεία αναπαράσταση και ζητήματα σχετικά με την πολιτισμική ετερότητα στο πλαίσιο της γρήγορης κατανάλωσης της τεχνολογίας. Στερεότυπα, προκαταλήψεις και ταμπού φαίνεται πως επανέρχονται ισχυρότερα στην ψηφιακή σφαίρα, αναπαράγοντας αναχρονιστικές κοσμοθεωρίες, περιθωριοποιώντας ορισμένες κοινωνικές ομάδες και δημιουργώντας διακρίσεις μεταξύ κοινοτήτων.

Τέσσερις γυναίκες εικαστικοί παρουσιάζουν διαφορετικές ιστορίες για το πώς οι κυρίαρχες τεχνολογικές αφηγήσεις επηρεάζουν τον τρόπο με τον οποίο βιώνουμε τις ταυτότητες μας και τον κόσμο μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τις μηχανές αναζήτησης και τις εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης. Τα έργα της έκθεσης θέτουν ερωτήματα σχετικά με την αξιοποίηση των δεδομένων μας από τεχνολογικούς κολοσσούς, ενώ παράλληλα μας καλούν να παρατηρήσουμε πιο προσεκτικά τον σχεδιασμό των σημερινών τεχνολογικών συστημάτων και να κατανοήσουμε τον τρόπο λειτουργίας τους και τις κοσμοθεωρίες που προωθούν.

  • Συμμετέχοντες Καλλιτέχνες: Μαρία Μαυροπούλου (GR), Πάολα Παλαβίδη (GR), Eli Cortiñas (ES/DE), Mimi Ọnụọha (NG/USA)
  • Επιμέλεια: Φωτεινή Βεργίδου & Κατερίνα Γκουτζιούλη

Σε μια ανδροκρατούμενη τεχνολογική βιομηχανία, όπου οι διακρίσεις συνεχίζονται, αυτό που διακυβεύεται είναι η διαφορετικότητα. Οι διεθνείς στατιστικές δείχνουν ότι η βιομηχανία της τεχνολογίας και της τεχνητής νοημοσύνης κυριαρχείται από άνδρες, κατά πλειοψηφία λευκούς,  αποκλείοντας τις γυναίκες και τις κοινότητες διαφορετικών εθνοτήτων από τις θέσεις εξουσίας. Αυτή η ανισορροπία αναπόφευκτα φέρνει στο νου τα ερωτήματα: ποιος σχεδιάζει αυτές τις τεχνολογίες και για ποιον. Η αναπτυσσόμενη αγορά της μηχανικής μάθησης και η ευρεία χρήση αλγορίθμων αναγνώρισης προτύπων και ταξινόμησης στην καθημερινότητα, ενισχύουν σημαντικά τις ανησυχίες για την κοινωνική ανισότητα που αναπαράγεται μέσα από τα τεχνολογικά συστήματα. Η έκθεση φέρνει μια διαφορετική ανάγνωση για τη σχέση μας με την τεχνολογία διερευνώντας την αισθητική, τις μορφές εξουσίας και τα κοινωνικά ζητήματα που προκύπτουν.

Η Μαρία Μαυροπούλου εξετάζει το πώς οι αλγόριθμοι ταξινομούν και βλέπουν τις γυναίκες βάσει φυλής, ηλικίας και φύλου μέσα από εξατομικευμένες διαφημίσεις, ενώ η Mimi Ọnụọha επισημαίνει την έλλειψη της πολιτισμικής ετερότητας στον τρόπο που οργανώνεται και ταξινομείται η πληροφορία από τους αλγορίθμους αναζήτησης της Google, εγείροντας ερωτήματα σχετικά με θέματα εξουσίας, κοινότητας και ταυτότητας. H Eli Cortiñas εμβαθύνει στο κινηματογραφικό κοντινό πλάνο για να υπογραμμίσει την ιστορία της γυναικείας αναπαράστασης στη βιομηχανία του κινηματογράφου, τα ΜΜΕ, και την τεχνητή νοημοσύνη. Η Πάολα Παλαβίδη δημιουργεί ένα υποθετικό σενάριο συνύπαρξης ανθρώπων και μηχανών υπονοώντας τη διαδικασία της εξημέρωσης της τεχνολογίας και τον τεράστιο -πολλές φορές άχρηστο- όγκο δεδομένων και πληροφοριών που παράγουμε.

Η έκθεση επισημαίνει την ανάγκη για μια συμπεριληπτική τεχνολογία και επιδιώκει να στρέψει το ενδιαφέρον στους τρόπους που η τεχνολογία μπορεί να επηρεάσει τις ταυτότητες και τον τρόπο σκέψης μας. Μέσα από βίντεο, εγκαταστάσεις,  ζωγραφική και ένα “ερευνητικό σαλόνι” με βιβλία και φανζίν από γυναίκες φιλόσοφους, συγγραφείς, επιστήμονες και μηχανικούς, η έκθεση Her Data μας προσκαλεί να σκεφτούμε εκ νέου τη συμβίωση μας με τις μηχανές και να φανταστούμε ξανά το συλλογικό μας μέλλον.

Πληροφορίες:

  • Ρομάντσο, Αναξαγόρα 3-5, Αθήνα
  • Διάρκεια έκθεσης: 23 Σεπτεμβρίου – 14 Οκτωβρίου 2021
  • Ημέρες & ώρες λειτουργίας: Τρίτη – Κυριακή: 15:00 - 21:00. Δευτέρες κλειστά.

Σημαντικές πληροφορίες για την είσοδο στον χώρο: Λόγω των μέτρων υγειονομικού χαρακτήρα, επιτρέπεται συγκεκριμένος αριθμός ατόμων μέσα στο χώρο της έκθεσης. Η είσοδος στο χώρο είναι ελεύθερη. Απαραίτητη η προκράτηση θέσης εδώ

Για την είσοδο του κοινού στον εκθεσιακό χώρο του Ρομάντσο απαιτείται η επίδειξη έγκυρου πιστοποιητικού εμβολιασμού ή πιστοποιητικού νόσησης, σύμφωνα με τις ισχύουσες υγειονομικές διατάξεις. Η είσοδος γίνεται με τη χρήση μάσκας και με την τήρηση των αποστάσεων τόσο κατά την προσέλευση όσο και κατά την διάρκεια της παραμονής στην έκθεση και σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ. Άρνηση επίδειξης σχετικού πιστοποιητικού εμβολιασμού ή έλλειψη αυτού καθιστά την είσοδο μη επιτρεπτή στον επισκέπτη.

Συντελεστές

  • Σχεδιασμός Έκθεσης: Μάρθα Γιαννακοπούλου | if_untitled architects
  • Σχεδιασμός Οπτικής Ταυτότητας: Κορίνα Γαλλίκα
  • Οπτικοακουστικός Σχεδιασμός: Μιχάλης Αντωνόπουλος, Μάκης Φάρος

Η έκθεση υλοποιείται με την υποστήριξη του Οργανισμού Πολιτισμού και Ανάπτυξης ΝΕΟΝ και του Bios-Ρομάντσο.

Media Gallery: 

“Κεραμικές συναντήσεις” στο Θησείο

Γνωρίστε τη ζωή και το έργο τριών σημαντικών κεραμιστών

Το Κέντρο Μελέτης Νεώτερης Κεραμεικής διοργανώνει την Κυριακή 3 Οκτωβρίου, την ημερίδα “Κεραμικές Συναντήσεις”.  

Παρουσιάζεται το έργο τριών σημαντικών κεραμιστών του 20ου αιώνα, του Πάνου Βαλσαμάκη, της Ελευθερίας Δροσάκη και της Μαίρης Χατζηνικολή που καθόρισαν με την τέχνη τους και την προσωπικότητά τους την πορεία της σύγχρονης ελληνικής κεραμικής. Μιλούν για αυτούς άτομα που τους συνάντησαν και τους έζησαν, η Σοφία Βαλσαμάκη, η Μάρω Κερασιώτη και η Μαρία Βλαντή. Μέσα από τη δική τους ματιά θα συναντήσουμε το έργο τους και θα γνωρίσουμε τη ζωή τους.

Πρόσθετες πληροφορίες

 

  • Κέντρο Μελέτης Νεώτερης Κεραμεικής, Μελιδώνη 4-6,  Θησείο
  • Κυριακή 3/10/2021, 10.30 - 14.00.
  • Στην εκδήλωση θα τηρηθούν όλα τα προβλεπόμενα μέτρα προστασίας.
  • Η συμμετοχή στην εκδήλωση είναι δωρεάν αλλά απαιτείται προεγγραφή λόγω περιορισμένου αριθμού θέσεων. Σύνδεσμος προεγγραφής: https://forms.gle/xA7wC4c95afhRQGS7

Photo: Έργο του Πάνου Βαλσαμάκη

Media Gallery: 

“ΔΡΟΜΟΣ ΑΠΟ ΠΑΓΟ” στους κινηματογράφους

Με το βετεράνο της δράσης Λίαμ Νίσον

Ο βετεράνος της δράσης Λίαμ Νίσον (Η Λίστα του Σίντλερ) πρωταγωνιστεί σε μία ακάθεκτη περιπέτεια και διασχίζει με φορτηγό τους παγωμένους δρόμους σε ένα από τα πιο επικίνδυνα και απομονωμένα μέρη του πλανήτη. Ο έμπειρος Τζόναθαν Χένσλι (Ο Άντρας που η Μαφία δεν μπορούσε να Σκοτώσει) υπογράφει το σενάριο και σκηνοθετεί πρωτόγνωρες σκηνές δράσης στα παγωμένα τοπία του Καναδά, όπου ανθρώπινες ζωές κινδυνεύουν και όλοι φαίνεται να έχουν τη δική τους κρυφή ατζέντα. Από σήμερα, Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου, ξεκινά η προβολή της ταινίας στους κινηματογράφους.

Σύνοψη

Μετά την κατάρρευση ενός απομονωμένου ορυχείου διαμαντιών στον μακρινό βόρειο Καναδά, ένας οδηγός φορτηγού καλείται να ηγηθεί μίας αταίριαστης ομάδας πάνω από τον παγωμένο ωκεανό, για να σωθούν οι εγκλωβισμένοι εργάτες του ορυχείου. Αντιμέτωποι με τον πάγο που έχει αρχίσει να λιώνει και μία καταιγίδα που πλησιάζει, ανακαλύπτουν ότι η πραγματική απειλή δεν είναι αυτή που νόμιζαν.

 

Πρόσθετες πληροφορίες:

  • Σκηνοθεσία/ Σενάριο: Τζόναθαν Χένσλι
  • Πρωταγωνιστούν: : Λίαμ Νίσον, Μάρκους Τόμας, Χολτ ΜακΚάλανι, Ματ ΜακΚόι, Λόρενς Φίσμπερν, Άμπερ Μιντθάντερ
  • Διεύθυνση Φωτογραφίας: Τομ Στερν
  • Μοντάζ: Ντάγκλας Κράιζ
  • Διάρκεια: 1 ώρα και 43 λεπτά

Μία ταινία δράσης σε ένα πρωτόγνωρο περιβάλλον 

Η ιστορία ξεκινάει με την έκρηξη ενός ορυχείου διαμαντιών στον απομονωμένο βορρά, που εγκλωβίζει δεκάδες εργάτες με ελάχιστο οξυγόνο και ελάχιστο χρόνο, πριν ο αέρας τελειώσει. Χρειάζεται ειδικός εξοπλισμός για να σωθούν και ο μόνος τρόπος για να μεταφερθεί είναι τρία φορτηγά οχήματα που πρέπει να διανύσουν χιλιόμετρα πάγου πριν λιώσει.
«Η ιδέα ότι μια ομάδα αταίριαστων ανθρώπων πρέπει να κάνει αυτό το ταξίδι, μία τόσο επικίνδυνη διαδρομή, που κανείς χωρίς τις σωστές προθέσεις δεν θα αναλάμβανε, με συνεπήρε» λέει ο σκηνοθέτης Τζόναθαν Χένσλι.
Ο Τζόναθαν Χένσλι λέει ότι είναι όνειρο κάθε σκηνοθέτη να συνεργαστεί με έναν ηθοποιό σαν τον Λίαμ Νίσον. «Λίγοι πρωταγωνιστές μπορούν να κάνουν αυτό που κάνει ο Λίαμ. Έχει εκτόπισμα και εμπορική απήχηση. Είναι μοναδικός».
Ο Λίαμ Νίσον ενδιαφέρθηκε για τον χαρακτήρα ιδιαίτερα. «Υποδύομαι έναν τύπο, τον Μάικ, που έχει έναν αδελφό τον Γκέρτι, που τον παίζει ο Μάρκους Τόμας. Είμαστε οδηγοί φορτηγών. Ο Μάικ ένας περήφανος οδηγός, ένας λαϊκός τύπος και πολύ δουλευταράς. Προσέχει και τον αδερφό του που υπηρέτησε στον Ιράκ και δυσκολεύεται να μιλήσει, γιατί πάσχει από αφασία, οπότε πρέπει να τον βοηθήσει. Μου αρέσουν αυτές οι ιστορίες όπου οι άνθρωποι στέκονται στο ύψος των περιστάσεων σε επικίνδυνες καταστάσεις. Καταβρόχθισα το σενάριο. Ήξερα ότι είχα πολλά να κάνω, να μάθω να οδηγώ ένα τεράστιο φορτηγό για να προετοιμαστώ. Θαυμάζω τους τύπους που οδηγούν αυτά τα τεράστια φορτηγά. Πάντα θαύμαζα τη δεξιότητα τους και ήθελα να μάθω περισσότερα για την τεχνική τους» λέει ο Νίσον.
«Βρέθηκα με έναν οδηγό και μου έδειξε κάποια κόλπα. Ήμουν συνεπιβάτης και απλώς τον παρακολουθούσα. Φανταζόμουν ότι θα είχε ένταση με το μεγάλο τιμόνι και τις ταχύτητες, αλλά τελικά είναι πιο πολύ σαν μπαλέτο. Αυτό μου έκανε μεγάλη εντύπωση» λέει ο πρωταγωνιστής.
«Ο Γκέρτι είναι ο αδερφός μου, ένας βετεράνος που υπηρέτησε στο Ιράκ. Τραυματίστηκε από σφαίρα και δεν μπορεί να μιλήσει καθαρά. Είμαι ο μόνος που καταλαβαίνω τι λέει. Είναι καταπληκτικός μηχανικός, αλλά δεν θέλει να μιλάει σε κόσμο» εξηγεί ο Νίσον.
Για τον ρόλο του Γκέρτι, ήταν ξεκάθαρο για τους δημιουργούς ότι έπρεπε να τον υποδυθεί ο Μάρκους Τόμας. «Ο Μάρκους είναι ένας ηθοποιός που είναι πολύ εκφραστικός με το σώμα του και ο Γκέρτι είναι ένας ρόλος που δεν έχει πολλές ατάκες, γιατί πάσχει από αφασία. Επίσης, ενώ δεν μοιάζει με τον Λίαμ Νίσον, θα μπορούσε να είναι ο αδελφός του» εξηγεί ο Τζόναθαν Χένσλι. Ο σκηνοθέτης και ο ηθοποιός συνάντησαν ανθρώπους που πάσχουν από αφασία για να καταλάβουν καλύτερα τις εμπειρίες τους. «Ήταν σημαντικό που συναντηθήκαμε με αυτούς τους ανθρώπους, που είδαμε πώς λειτουργούν, που τους αφουγκραστήκαμε και μάθαμε πώς αντιμετωπίζουν την καθημερινότητα. Ήταν μία ανεκτίμητη εμπειρία γιατί καταλάβαμε πώς εκφράζεται αυτή η πάθηση» λέει ο Μάρκους Τόμας.
Στο επίκεντρο της ταινίας είναι η σχέση του Μάικ με τον Γκέρτι, λέει ο Μάρκους: «Πρόκειται για την ιστορία δύο αδελφών. Ο μεγάλος πρέπει να προσέχει τον μικρό και αυτό είναι δύσκολο. Τα δύο αδέλφια πρέπει να επιβιώσουν, είναι οδηγοί φορτηγών και δεν έχουν μεγάλα όνειρα. Ο νεότερος πάσχει από αφασία. Και τελικά τους δίνεται μια ευκαιρία στη ζωή. Ο ρόλος ήταν μια πρόκληση και με φόβισε πολύ, αλλά είμαι ευγνώμων που σαν ηθοποιός είχα αυτή την ευκαιρία».
H Άμπερ Μιντθάντερ υποδύεται την Ταντού. «Ο ρόλος αυτός ήταν ο πιο δύσκολος στη διανομή και είδα πολλές ηθοποιούς. Ο επαγγελματισμός της Άμπερ την έκανε να ξεχωρίσει. Έχει πολύ σθένος μέσα της. Δεν το βάζει κάτω» λέει ο σκηνοθέτης.
Η ηθοποιός λέει για την ταινία: «Παίζω την Ταντού. Είναι σκληρή, δυνατή, ανεξάρτητη και νέα. Έχει μείνει μόνη της με τον αδελφό της τον Κόντι, που είναι εργάτης στο ορυχείο διαμαντιών και έπρεπε να τα βγάλει πέρα. Έχει κάποιες μοναδικές δεξιότητες και ξεχωρίζει από τις γυναίκες της ηλικίας της. Είναι πολύ καλή οδηγός και μία αγωνίστρια. Μου αρέσει ο χαρακτήρας αυτός».
Τον τρίτο οδηγό υποδύεται ο Λόρενς Φίσμπερν. «Ήθελα για καιρό να συνεργαστώ με τον Λίαμ Νίσον, οπότε άρπαξα την ευκαιρία. Παίζω τον Τζιμ, τον ιδιοκτήτη της μεταφορικής με τα φορτηγά. Είμαι αυτός που βρίσκει τους οδηγούς. Οπότε εγώ, ο Λίαμ, ο αδελφός του και μία ακόμα οδηγός πρέπει να φτάσουμε στο ορυχείο».
«Ο χαρακτήρας μου είναι ένας τύπος που μετακόμισε στον Καναδά και ξεκίνησε την επιχείρηση του. Είναι καταξιωμένος στον χώρο και όλοι πηγαίνουν σ’ αυτόν για τις δύσκολες περιπτώσεις» εξηγεί ο ηθοποιός.
Ο Ματ ΜακΚόι υποδύεται έναν από τους εργάτες στο ορυχείο. «Ο χαρακτήρας μου είναι ο Τζορτζ, ο γενικός διευθυντής του ορυχείου. Δεν θα αποκαλύψω πολλά, αλλά θα πω ότι έχει κρυφά χαρτιά και νομίζω ότι προκαλεί ένταση. Όλοι επιδιώκουν κάτι διαφορετικό στην ταινία».
Ο Χολτ ΜακΚάλανι υποδύεται τον Λάμπαρντ, έναν από τους εργάτες του ορυχείου. «Παίζω τον Ρενέ και βρίσκομαι εγκλωβισμένος σε ένα ορυχείο. Μου θύμισε το ατύχημα στη Χιλή με τους 33 ανθρώπους που εγκλωβίστηκαν για πολλές μέρες. Θυμάμαι πόσο ανακουφίστηκαν όταν τους διέσωσαν. Οπότε όταν διάβασα το σενάριο ήξερα ότι η ταινία έχει έντονη δραματουργική διάσταση».

 

Το άγριο τοπίο

Η ταινία γυρίστηκε στον Καναδά υπό δύσκολες συνθήκες σε πραγματικά παγωμένους δρόμους. «Ήθελα να βασιστώ σε πραγματικά τοπία. Επέμενα να έχουμε μόνο ρεαλιστικές γωνίες, ήθελα να μοιάζει με ντοκιμαντέρ» λέει ο σκηνοθέτης. «Επιλέξαμε τη λίμνη Γουίνιπεγκ γιατί παγώνει τον Δεκέμβρη και τον Ιανουάριο ο πάγος είναι τόσο παχύς που μπορείς να οδηγήσεις φορτηγά εκεί. Έχουμε σκηνές καταδίωξης, έκρηξης, σκηνές που δεν έχουμε ξαναδεί».

Ο παράγοντας παγωμένος αέρας

 

  • Άμπερ Μιντθάντερ: «Μερικές μέρες ήμασταν έξω στο βουνό και νόμιζα ότι το δέρμα μου θα πέσει. Ο αέρας μας έκανε επίθεση. Καταλαβαίνεις πόσο κρύο κάνει, όταν βρεθείς σε εσωτερικό χώρο».
  • Μάρκους Τόμας: «Είμαι από τη Σουηδία, οπότε ξέρω από κρύο και ψύχρα. Δεν φανταζόμουν ότι ήθελα ένα τόσο βαρύ μπουφάν, αλλά με αυτές τις συνθήκες χρειάζεται. Για πρώτη φορά, φόρεσα ηλεκτρικά εσώρουχα για να παραμείνω στο κρύο για πάνω από 15 λεπτά».
  • Ματ ΜακΚόι: «Τώρα πια ξέρω τι σου κάνει ο αέρας και δεν θα το ξεχάσω ποτέ».
  • Λόρενς Φίσμπερν:  «Είχα ακούσει για το κρύο εδώ. Αλλά τώρα το κατάλαβα».
  • Λίαμ Νίσον: «Η θερμοκρασία πέφτει με τον αέρα. Πρέπει να είσαι προετοιμασμένος. Έκανα κρύα ντους το πρωί, για να συνηθίσω και να χτίσω το ανοσοποιητικό μου».

Τα μαθήματα της ταινίας

 

  • Άμπερ Μιντθάντερ: «Αυτό που μου έκανε τη μεγαλύτερη εντύπωση είναι ο τρόπος που ο Λίαμ νοιάζεται για τους γύρω του. Είναι ωραία να νιώθεις ότι κάποιος σε προσέχει, ειδικά όταν είναι ο Λίαμ Νίσον».
  • Λόρενς Φίσμπερν: «Έμαθα ότι δεν είναι η θερμοκρασία, αλλά ο αέρας που σε παγώνει. Και ότι το δέρμα σου μπορεί να εκτεθεί μόνο για 4 λεπτά από κάποια θερμοκρασία και κάτω».
  • Λίαμ Νίσον: «Έχω μερικές σκηνές μάχης, για πρώτη φορά, σε πάγο. Είναι το κάτι άλλο να προσπαθείς να βρεις την ισορροπία σου στον πάγο. Ένιωσα σαν τον Μπάμπι».

 

Τα μηνύματα της ταινίας

  • Άμπερ Μιντθάντερ: «Η ταινία μιλάει για αυτούς που αγωνίζονται. Είναι το πνεύμα του αγωνιστή και η πρόθεση να παλέψεις για το δίκαιο ή για τους αγαπημένους σου»
  • Μάρκους Τόμας: «Το μόνο που χρειάζεσαι είναι η αγάπη. Η αλληλεγγύη. Να υποστηρίζεις το δίκαιο με κάθε κόστος. Να θυσιάζεσαι, να επιμένεις».

 

Ακολουθεί το trailer της ταινίας:

Media Gallery: 

Σαν σήμερα...

Στον 92,9 Kiss επιλέγουμε και σας παρουσιάζουμε μερικά από τα πιο σημαντικά γεγονότα και ειδήσεις που σημάδεψαν την ιστορία της μουσικής, σαν σήμερα πριν από χρόνια...

Σαν σήμερα 23 Σεπτεμβρίου, το 2001 η Kylie Minogue ξεκίνησε μια πορεία πέντε εβδομάδων στην κορυφή του UK singles chart με την επιτυχία της «Can't Get You Out Of My Head».

Το τραγούδι ηχογράφησε η Αυστραλή ερμηνεύτρια για το όγδοο κατά σειρά στούντιο άλμπουμ της «Fever», που κυκλοφόρησε το 2001. Η δισκογραφική Parlophone Records κυκλοφόρησε το σινγκλ στις 8 Σεπτεμβρίου.

Με την κυκλοφορία του, το τραγούδι γνώρισε τεράστια επιτυχία και έγινε Νο. 1 hit σε 40 χώρες. Στη Μεγάλη Βρετανία κατάφερε μάλιστα να παραμείνει για τέσσερις εβδομάδες στο Νο. 1 και έγινε διπλά πλατινένιο βάσει των πωλήσεων του.

Έγινε επίσης τρεις φορές πλατινένιο στην Αυστραλία, ενώ στις Ηνωμένες Πολιτείες έφτασε μέχρι την έβδομη θέση του Billboard Hot 100 chart, χαρίζοντας στην ερμηνεύτρια το πρώτο της Τop 10 single ύστερα από 13 χρόνια.

Συνολικά οι πωλήσεις του σινγκλ ξεπέρασαν τα πέντε εκατομμύρια αντίτυπα σε παγκόσμιο επίπεδο.

 

 

Media Gallery: 

Covid σε σχολεία και Πανεπιστήμια: Τι κατέδειξε νέα μελέτη

Ανάλυση του ΕΚΠΑ

Στο Ηνωμένο Βασίλειο ζητούν από τις σχολικές επαφές επιβεβαιωμένων κρουσμάτων, να απομονώνονται κατ’ οίκον περιορίζοντας τις εκπαιδευτικές τους προοπτικές. Για το λόγο αυτό διενεργήθηκε μια μελέτη που ως εναλλακτική της απομόνωσης, προτάθηκε ο καθημερινός έλεγχος, για να ελεγχθεί η διασπορά με μεγαλύτερη παρακολούθηση των μαθητών στο σχολείο.

Οι Ιατροί της Θεραπευτικής Κλινικής της Ιατρικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, Θεοδώρα Ψαλτοπούλου, Πάνος Μαλανδράκης, Γιάννης Ντάνασης και Θάνος Δημόπουλος (Πρύτανης ΕΚΠΑ) συνοψίζουν τη σχετική δημοσίευση στο διεθνές περιοδικό “The Lancet”.

Στη μελέτη συμμετείχαν 201 σχολεία τα οποία τυχαιοποιήθηκαν 99 σχολεία στην απομόνωση των εκτεθειμένων ατόμων και 102  σχολεία τα οποία τυχαιοποιήθηκαν στον καθημερινό έλεγχο από τις 18 Μαρτίου 2021 έως τις 4 Μαΐου 2021. 2432 (42,4%) από τους 5763 μαθητές έκαναν καθημερινά τεστ ως επαφές θετικών ασθενών.

Εντοπίστηκαν 657 συμπτωματικές επιβεβαιωμένες με PCR λοιμώξεις COVID-19 στην ομάδα που τυχαιοποιήθηκε στην απομόνωση, και 740 στην ομάδα του καθημερινού «testing». Στην πρώτη ομάδα μετρήθηκαν συνολικά 59422 σχετιζόμενες με τον COVID-19 απουσίες , και 51541 στην δεύτερη ομάδα αντίστοιχα.

Τα δεδομένα αυτά υποστηρίζουν ότι ο καθημερινός έλεγχος με test δεν είναι κατώτερος από την απομόνωση κατ’ οίκον για τον έλεγχο της μετάδοσης της λοίμωξης COVID-19, με παρόμοια ποσοστά συμπτωματικών λοιμώξεων και στις δύο ομάδες, και ότι τα ποσοστά λοιμώξεων ήταν μικρά, με λίγες επαφές να είναι θετικές. Συνεπώς, ο καθημερινός έλεγχος προτείνεται ως μία ασφαλής εναλλακτική για τις επαφές με θετικό κρούσμα για την πιο εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων.

Media Gallery: 

THE OUTREACH PROJECT

Σύγχρονες Αφηγήσεις στην Αποδοχή της Διαφορετικότητας

Οι Συνέργειες Πολιτισμού, υπό την αιγίδα και υποστήριξη του Υπουργείου Πολιτισμού, με τη συνεργασία του Πολυχώρου VAULT και τη συμμετοχή διακεκριμένων θεατρικών συγγραφέων, σκηνοθετών, ηθοποιών και παραγωγών, παρουσιάζουν το "OUTREACH PROJECT" και απευθύνουν ανοιχτή πρόσκληση σε σπουδάστριες/-στές και σε απόφοιτες/-ους θεατρικών σπουδών, δραματικών σχολών και σεμιναρίων θεατρικής γραφής, να καταθέσουν προσχέδια σύγχρονων θεατρικών έργων, που να προάγουν την αποδοχή της διαφορετικότητας ως κοινωνική αξία και διαχρονική πρόκληση. 

Συγκεκριμένα, οι συμμετέχουσες/-οντες καλούνται μέχρι τις 30 Οκτωβρίου 2021, να υποβάλλουν μικρή σύνοψη του έργου τους (έως 300 λέξεις) με μια εναρκτήρια σκηνή (έως 600 λέξεις). 

Οι συγγραφείς των έξι επικρατέστερων κειμένων που θα επιλεγούν από την επιτροπή αξιολόγησης, θα συμμετάσχουν σε ένα τρίμηνο εργαστήρι δημιουργικής γραφής μέσω μιας διαδικτυακής πλατφόρμας με ελεύθερη συμμετοχή, κατά τη διάρκεια του οποίου θα συνεργαστούν με διακεκριμένους θεατρικούς συγγραφείς/δραματουργούς, όπως η Νίνα Ράπη, ο Ανδρέας Φλουράκης και η Σοφία Καψούρου, εστιάζοντας στις ατομικές τους ανάγκες και εμπλουτίζοντας το ύφος και το υλικό της γραφής τους. 

Στόχος του εργαστηρίου είναι η δημιουργία έξι ολοκληρωμένων έργων, που θα παρουσιαστούν σε ένα ειδικό εξαήμερο θεατρικών αναγνώσεων, ανοιχτό στο κοινό, στη σκηνή του Πολυχώρου VAULT στον Βοτανικό, ενώ στη συνέχεια δύο από τα έξι πιο πρωτότυπα έργα, θα παρουσιαστούν και σε θεατροποιημένη μορφή σκηνοθετημένων αναλογίων από τον Δημήτρη Καρατζιά και την Κατερίνα Πολυχρονοπούλου στο VAULT και θα εκδοθούν σε έντυπη μορφή από τον εκδοτικό οίκο "AΠΑΡΣΙΣ". 

Απώτερος στόχος του "OUTREACH PROJECT" είναι να αναδείξει τις διαφορετικές, συχνά υποεκπροσωπούμενες, φωνές νέων συγγραφέων που προτάσσουν με τη γραφή τους ζητήματα αυτοπροσδιορισμού που σχετίζονται με την έμφυλη ταυτότητα, τις σωματικές και ψυχολογικές προκλήσεις, την εθνοπολιτισμική προέλευση, τις θρησκευτικές ή άλλες πεποιθήσεις και την ισότητα των ευκαιριών. 

Για τη συμμετοχή σας στο "OUTREACH PROJECT", μπορείτε να στείλετε τη μικρή σύνοψη και την εναρκτήρια σκηνή του έργου σας μαζί με ένα σύντομο βιογραφικό σημείωμα στο email: outreachtheatreproject@gmail.com 

Photo: Ανδρέας Φλουράκης, Νίνα Ράπη, Σοφία Καψούρου

Από το “Διεθνές Φεστιβάλ Τέχνης για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα” στο “OUTREACH PROJECT’’

Στη συνεχή αναζήτησή του για καίριες πρωτοβουλίες και δράσεις που αναδεικνύουν επίμαχα κοινωνικά και ανθρωπιστικά ζητήματα, ο Κώστας Θεωνάς  ιδρύει το 2000 την αστική μη-κερδοσκοπική εταιρεία “Ανοιχτοί Ορίζοντες” και ως καλλιτεχνικός διευθυντής διοργανώνει επί 7 συναπτά έτη το “Διεθνές Φεστιβάλ Τέχνης για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα”, με θεματικές ενότητες που αγγίζουν καίρια κοινωνικοπολιτικά ζητήματα όπως: Μια Κοινωνία Ίσων Ευκαιριών, Ζητήματα Ισότητας Φύλων, Ταυτότητα και Διαφορετικότητα και Σύγχρονα Ζητήματα Βιοηθικής. Τα φεστιβάλ τίθενται υπό την αιγίδα και υποστήριξη του Συμβουλίου της Ευρώπης και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής καθώς και των Υπουργείων Πολιτισμού, Εσωτερικών, Παιδείας και Υγείας.

Σήμερα επανέρχεται με τις Συνέργειες Πολιτισμού και την καλλιτεχνική διεύθυνση και υλοποίηση του “OUTREACH PROJECT’’, το οποίο αποτελεί μια πρόταση/πρόσκληση σε νέους ανερχόμενους θεατρικούς συγγραφείς να προβάλλουν την ετερότητα και ποικιλομορφία ως θετική εμπειρία πολιτισμού και να επαναπροσδιορίσουν την αποδοχή της διαφορετικότητας ως κοινωνική αξία και διαχρονική πρόκληση, υπό την αιγίδα και υποστήριξη του Υπουργείου Πολιτισμού.

Media Gallery: 

Νέο πρόγραμμα κατάρτισης ΟΑΕΔ - Google

«Τρέχουν» οι αιτήσεις

Ξεκίνησε η υποβολή ηλεκτρονικών αιτήσεων συμμετοχής στο νέο διαδικτυακό «Πρόγραμμα Κατάρτισης για τη Δημιουργία Νέων Επιχειρήσεων στην Ψηφιακή Εποχή» για 4.000 ανέργους. Η προθεσμία για την υποβολή αιτήσεων λήγει την Κυριακή, 3 Οκτωβρίου 2021 και ώρα 23:59.

Η νέα δράση υλοποιείται στο πλαίσιο της συνεργασίας ΟΑΕΔ - Google Ελλάδας που, ως μέλη της Εθνικής Συμμαχίας για τις Ψηφιακές Δεξιότητες και την Απασχόληση, συνεχίζουν την επιτυχημένη συνεργασία τους για την αντιμετώπιση του ψηφιακού χάσματος, την επαγγελματική αποκατάσταση των ανέργων και την ενίσχυση της ψηφιακής οικονομίας.

Το πρόγραμμα παρέχεται δωρεάν για τους ανέργους από τη Google Ελλάδας, στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και περιλαμβάνει διαδικτυακή σύγχρονη κατάρτιση διάρκειας 35 ωρών, που θα πραγματοποιηθεί σε διάστημα δύο εβδομάδων, στις βασικές αρχές επιχειρηματικότητας, προκειμένου οι συμμετέχοντες να έχουν τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες ώστε να δημιουργήσουν ένα επιχειρηματικό πλάνο και να ξεκινήσουν μια νέα βιώσιμη νεοφυή επιχείρηση (start-up). Μέσα από αυτό το διαδικτυακό πρόγραμμα κατάρτισης καλύπτονται βασικές έννοιες του επιχειρείν, όπως η ταυτότητα της επιχείρησης, η διαχείριση της αγοράς, η εδραίωση της επιχείρησης στο διαδίκτυο, η προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών κλπ. Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος, κάθε ωφελούμενος θα λάβει βεβαίωση παρακολούθησης από την Google.

Από το πρόγραμμα κατάρτισης θα ωφεληθούν 4.000 εγγεγραμμένοι άνεργοι στο μητρώο του ΟΑΕΔ, εκ των οποίων 3.000 ηλικίας έως 29 ετών και 1.000 άνεργοι ηλικίας από 30 έως 45 ετών, απόφοιτοι τουλάχιστον δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, με γνώσεις αγγλικής γλώσσας, σύμφωνα με τις προϋποθέσεις συμμετοχής της Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος, η οποία είναι αναρτημένη στον ιστότοπο του ΟΑΕΔ www.oaed.gr

Η υποβολή της ηλεκτρονικής αίτησης θα γίνεται αποκλειστικά μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης του Ελληνικού Δημοσίου www.gov.gr σε αυτή την ηλεκτρονική διεύθυνση.

Μετά την ολοκλήρωση της υποβολής αιτήσεων συμμετοχής, θα ακολουθήσει η αξιολόγησή τους και στη συνέχεια θα σταλεί στους ωφελούμενους email από τον ΟΑΕΔ με οδηγίες, σχετικά με την εγγραφή και παρακολούθηση του προγράμματος. Τα διαδικτυακά μαθήματα και συνολικά το πρόγραμμα θα λήξουν στις 24 Δεκεμβρίου 2021.

Τη δράση θα ακολουθήσει νέο πρόγραμμα επιχειρηματικότητας, με έμφαση στην ψηφιακή οικονομία, για την προώθηση νέων ανέργων στην αυταπασχόληση μέσω της δημιουργίας βιώσιμων επιχειρήσεων, το οποίο σχεδιάζει να υλοποιήσει ο ΟΑΕΔ. Οι ωφελούμενοι που θα ολοκληρώσουν επιτυχώς το πρόγραμμα κατάρτισης, θα έχουν τη δυνατότητα υποβολής αίτησης συμμετοχής σε πρόγραμμα επιχορήγησης νέων επιχειρήσεων που θα χρηματοδοτήσει 4.000 επιχειρηματικά σχέδια με 14.800 ευρώ για 12 μήνες, για τη δημιουργία νεοφυούς επιχείρησης. 

Media Gallery: 

Το CONTACT έφτασε στην Αθήνα

Μοναδική εμπειρία παράστασης στον δρόμο

Το CONTACT έφτασε στην Αθήνα! Concept & σκηνοθεσία: Samuel Sené  Πρωτότυπη ιδέα: Gabrielle Jourdain. Ελληνική μετάφραση και σκηνοθετική επιμέλεια: Δημήτρης Μαλισόβας

  • Με τις φωνές των Θοδωρή Αθερίδη και Μαίρης Συνατσάκη
  • Πρωταγωνιστούν: Δημήτρης Μαζιώτης, Ελίνα Γιαννάκη

Παραστάσεις στο Πεδίον του Άρεως

  • Παρασκευή – Σάββατο – Κυριακή 24, 25, 26 Σεπτεμβρίου
  • 1, 2, 3 Οκτωβρίου 
  • 8, 9, 10 Οκτωβρίου

 

Το  CONTACT είναι η πρώτη Covid safe παράσταση που στήθηκε την εποχή της πανδημίας, ζωντανή, αλλά και ψηφιακή, και φτάνει στην Αθήνα μετά από μία πολύ επιτυχημένη πορεία σε μεγάλες πρωτεύουσες του κόσμου.

Ζήστε τη θεατρική εμπειρία του CONTACT στους δρόμους της πόλης, παρακολουθώντας live τους ηθοποιούς και ακούγοντας σε 3D ήχο τις ερμηνείες τους μέσα από το κινητό σας. Η νέα εμπειρία θεάτρου είναι εδώ.
 

Τι συμβαίνει στο CONTACT;

 
Μία γυναίκα κάθεται μόνη σε ένα παγκάκι βουτηγμένη στις σκέψεις της. Αν μπορούσαμε να τρυπώσουμε στο μυαλό της, τι θα ακούγαμε, τι θα αντικρίζαμε; Σε έναν κόσμο όπου το social distancing είναι ο νέος απαράβατος κανόνας, ένας ξένος πλησιάζει την ηρωίδα του έργου, τη Σάρα.

Τα επόμενα 45 λεπτά η ζωή της θα αλλάξει εξαιτίας αυτής της στιγμής που ήρθε σε επαφή με τον συγκεκριμένο άνθρωπο. Αυτό είναι το ζητούμενο του CONTACT , μία βουτιά σε αχαρτογράφητα νερά της θεατρικής εμπειρίας. Οι θεατές είναι έξω, στο δρόμο, μοιράζονται το έργο μέσα από μία εφαρμογή που έχουν κατεβάσει στο κινητό και φορώντας ακουστικά στα αυτιά, μαζί, αλλά την ίδια στιγμή ο καθένας μόνος του. Οι ηθοποιοί παίζουν live, μπροστά τους, αλλά στα αυτιά τους φτάνουν οι φωνές των ηθοποιών που ερμηνεύουν τους ρόλους, σαν σε κινηματογραφική ταινία, με 3D ήχο και μουσική υπόκρουση.

Το νέο είδος θεατρικού έργου σε εξωτερικό χώρο που παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα, μεταφράζει και σκηνοθετεί ο Δημήτρης Μαλισσόβας, γνωστός για τη ρηξικέλευθη και ανανεωτική ματιά του σε αγαπημένα έργα του ελληνικού και παγκόσμιου ρεπερτορίου.

Τη φωνή της στη Σάρα δανείζει η Μαίρη Συνατσάκη, ενώ ο μυστηριώδης άνδρας έχει τη φωνή του Θοδωρή Αθερίδη. Είναι οι φωνές - πρωταγωνιστές που οδηγούν τους θεατές σε αυτό το συναρπαστικό θεατρικό ταξίδι στους δρόμους της πόλης.
 

Εφαρμογή και ακουστικά

Μετά από sold-out παραστάσεις σε Λονδίνο, Παρίσι, Τορόντο και άλλες μεγάλες πρωτεύουσες, το CONTACT έρχεται να κάνει επαφή με το κοινό και στην Αθήνα, να συστηθεί στους θεατρόφιλους θεατές και να τους ταξιδέψει με όχημα το συναίσθημα. Με τα ακουστικά στα αυτιά και την εφαρμογή που θα έχουν κατεβάσει στο κινητό τους, θα περιπλανηθούν στους δρόμους της Αθήνας βλέποντας και ακούγοντας σε 3D ήχο, ένα θεατρικό έργο σε μία καινούργια μορφή. Μια πραγματικά multi national παράσταση την οποία μπορείτε να παρακολουθήσετε στη γλώσσα που επιθυμείτε, αφού είναι διαθέσιμη, εκτός από τα Ελληνικά στα Αγγλικά, Γαλλικά ή Ιταλικά.
 

Πώς μπορείτε να παρακολουθήσετε την παράσταση;

1. Διαλέγετε την ημερομηνία, την τοποθεσία και την ώρα και αγοράζετε ηλεκτρονικό εισιτήριο on line μέσω viva.gr

2. Εικοσιτέσσερις ώρες πριν από την παράσταση που διαλέξατε, λαμβάνετε email με λινκ για την εφαρμογή, την οποία θα κατεβάσετε και θα εγκαταστήσετε στο κινητό σας καθώς και με το ακριβές σημείο συνάντησης για την έναρξη της θεατρικής σας εμπειρίας.

3. Η εφαρμογή CONTACT είναι δωρεάν, κατεβαίνει αμέσως, την εγκαθιστάτε εύκολα και σας δίνει πρόσβαση όχι μόνο στις ερμηνείες των ηθοποιών, αλλά, συγχρόνως, και στο soundrack  της παράστασης.

4. Θυμηθείτε να έχετε μαζί σας φορτισμένα κινητά και τα ακουστικά σας! Θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε αποκλειστικά τα προσωπικά σας τηλέφωνα και ακουστικά σύμφωνα με τους κανόνες υγιεινής για τη δημόσια υγεία.

5. Πρέπει να φοράτε συνέχεια τη μάσκα σας. Η παράσταση διαδραματίζεται σε εξωτερικό χώρο αλλά οι κανόνες ασφαλείας ενάντια στην πανδημία πρέπει να τηρηθούν αυστηρά. Παρακαλείσθε να κρατάτε τις αποστάσεις μεταξύ σας. 

6. Την ημέρα της παράστασης, συναντήστε εγκαίρως τον οικοδεσπότη σας. Οι οδηγίες θα σας έχουν ήδη σταλεί την ίδια μέρα που κάνατε την κράτηση.

Media Gallery: 

Σελίδες

PAGE TOP

Get in touch with us

Designed, Developed & Hosted by GLOMAN - Powered by Drupal - achecker