kiss-logo
Now playingILY SURF MESA FEAT. EMILEE
On airKiss Music Non Stop, με 55 λεπτά 90s to Now κάθε ώρα 00:00 - 23:50
Listen live on kiss

Metallica: Να πώς τριπλασιάσαμε την τιμή των εισιτηρίων μας

Ο μάνατζερ των Μetallica, εξήγησε τον τρόπο με τον οποίο το συγκρότημα τριπλασίασε την τιμή των εισιτηρίων στις συναυλίες του...
Text Size:
  • A
  • A
  • A
By
KISS 929

Ο μάνατζερ των Μetallica, Peter Mensch, εξήγησε μεταξύ άλλων, σε μια πρόσφατη συνέντευξή του για το BBC, τον τρόπο με τον οποίο το συγκρότημα κατάφερε σταδιακά και χωρίς αντιδράσεις να τριπλασιάσει την τιμή των εισιτηρίων στις συναυλίες του.

Η συνέντευξη δόθηκε στο πλαίσιο ενός ντοκιμαντέρ που προβάλλεται σε παραγωγή του βρετανικού καναλιού και περιλαμβάνει δηλώσεις από κορυφαίους εκπροσώπους της μουσικής βιομηχανίας. Ο μάνατζερ των Metallica, εμφανίζεται στο δεύτερο επεισόδιο της σειράς, που έχει τίτλο «Hits, Hype & Hustle: An Insider's Guide to the Music Business».

Ο Mensch κάνει μια αναδρομή στο παρελθόν με έμφαση στην έλευση του Napster και των άλλων υπηρεσιών κοινής χρήσης αρχείων. Ο μάνατζερ του δημοφιλούς συγκροτήματος σχολιάζει τον τρόπο που αυτές οι πρακτικές επηρέασαν αρνητικά τις πωλήσεις των συγκροτημάτων και τελικά ανάγκασαν τους μουσικούς να βγουν ξανά στον δρόμο πραγματοποιώντας ζωντανές εμφανίσεις για βιοποριστικούς λόγους.

Ύστερα από αυτό η ανταπόκριση του κοινού στα live των Metallica αυξήθηκε κατακόρυφα. «Δεν είχαμε βγάλει νέο δίσκο για αρκετό καιρό, αλλά ο κόσμος πραγματικά ενδιαφέρονταν για τις συναυλίες περισσότερο. Έτσι κι αλλιώς, αυτό ήταν πάντα το σημαντικό για τα συγκροτήματα της ροκ».

Όπως αναλύει ο Mensch: «Πειραματιστήκαμε λιγάκι καθώς συνειδητοποιήσαμε ότι η ανώτερη τιμή για ένα εισιτήριο των Metallica θα μπορούσε να είναι πολύ υψηλότερη από ό, τι ήταν, και έτσι το αναπροσαρμόσαμε σταδιακά χωρίς να υπάρξει κάποια ουσιαστική αντίδραση από το κοινό».

Για την ιστορία να θυμίσουμε ότι οι Metallica, χάρη στην επιτυχία του τελευταίου τους άλμπουμ «Hardwired...To Self-Destruct», πραγματοποίησαν μια σειρά από sold-out εμφανίσεις σε στάδια της Βόρειας Αμερικής, καθώς είχαν περάσει οκτώ χρόνια από τις τελευταίες συναυλίες τους.

Η περιοδεία των Metallica με τίτλο «WorldWired» ήταν η πέμπτη κατά σειρά με βάση τα έσοδα περιοδεία του 2017, καθώς τα συνολικά της έσοδα ξεπέρασαν τα 153 εκατομμύρια δολάρια και το άλμπουμ του συγκροτήματος ήταν το τρίτο σε πωλήσεις ροκ άλμπουμ της χρονιάς.

 

 

PAGE TOP

Get in touch with us

Designed, Developed & Hosted by GLOMAN - Powered by Drupal - achecker